Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chateau Du Loup

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Chateau Du Loup

    Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
    Moeilijker om te pikken he
    Foto's worden de dag van vandaag veel te gemakkelijk gedownload, vandaar mijn super logo .....
    Thanks, R
    Echt nutteloos die logo's.
    De foto's worden er niet fraaier van.
    Als voorbeeld, 5 minuten werk.
    Als hij weg moet zeg het maar.

    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

    Comment


    • #17
      Re: Chateau Du Loup

      Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
      Moeilijker om te pikken he
      Foto's worden de dag van vandaag veel te gemakkelijk gedownload, vandaar mijn super logo .....
      Thanks, R
      O.K. Dank je. Zelf zou ik het niet doen, maar is natuurlijk je goed recht. Of het heel veel
      uithaalt weet ik wel niet, als ik dit hier zo zie. Is soms gemakkelijker te verwijderen dan
      aan te brengen. Maar als jij je er beter bij voelt...

      Comment


      • #18
        Re: Chateau Du Loup

        @KVP, dit heb je dan weggekloond? zal ik nog iets beters moeten uitvinden dan

        Enne, ik voel mij er idd beter door....beter iets, dan niets + zo vergeet je mijn naam niet. hihiiiiii
        R.
        Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

        Comment


        • #19
          Re: Chateau Du Loup

          Oorspronkelijk geplaatst door easygirl Bekijk bericht
          @KVP, dit heb je dan weggekloond? zal ik nog iets beters moeten uitvinden dan

          Enne, ik voel mij er idd beter door....beter iets, dan niets + zo vergeet je mijn naam niet. hihiiiiii
          R.
          Ik wilde er alleen maar mee vertellen dat je het niet voor beschermiong van je foto's hoeft te doen, want dan moet je het embleemin het midden zetten
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment

          Working...
          X