Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3x2 + 2x1 + schaduw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 3x2 + 2x1 + schaduw

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    P R A C H T I G.
    Hier is overduidelijk veel over nagedacht. Heel knap hoor.
    en mee eens.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #17
      Re: 3x2 + 2x1 + schaduw

      hele knappe, heel goed gezien.
      Ik denk dat je dit snel hebt moeten doen om het effect van de schaduw ten volle te benutten. 1 of 2 minuten vroeger of later en het is om zeep.
      Daarom kun je hier best gaan muggenziften over een paar kleinigheden die misschien nog beter zouden kunnen (ik heb ook zitten scrollen om te zien of het anders kan).

      1e indruk is voor mij altijd de belangrijkste en die was "wauw"

      Groeten, Bert
      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
      www.bertofotografie.be

      Comment


      • #18
        Re: 3x2 + 2x1 + schaduw

        Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
        ... Daarom kun je hier best gaan muggenziften over een paar kleinigheden die misschien nog beter zouden kunnen (ik heb ook zitten scrollen om te zien of het anders kan).
        "Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling."
        Muggenziften ?
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #19
          Re: 3x2 + 2x1 + schaduw

          Toch al te vaak laat je me zien waarom ik jaloers ben op die foto's van je. Nu alweer met
          dit stukje poëzie tussen licht en lijnen. Ze moeten je maar weer eens met je goed gedrag
          in de HOF zetten. Heel mooi, teder zelfs

          Comment


          • #20
            Re: 3x2 + 2x1 + schaduw

            The Queen of compo...
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #21
              Re: 3x2 + 2x1 + schaduw

              iedereen bedankt voor het mee-denken, de suggesties en de fijne reacties
              'k Heb een bijgesneden versie erbij gezet.
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #22
                Re: 3x2 + 2x1 + schaduw

                Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
                iedereen bedankt voor het mee-denken, de suggesties en de fijne reacties
                'k Heb een bijgesneden versie erbij gezet.
                En met een beetje eigenzinnigheid leidt dat tot een (mij) verrassend mooiste resultaat.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

                Comment


                • #23
                  Re: 3x2 + 2x1 + schaduw

                  Twee minuutjes poetsen en dat kleine zwarte hoekje was verdwenen (zie link in mijn vorige reactie).

                  En nu stop ik met mijn bemoeienissen.
                  Vriendelijke groet,

                  Jos

                  Comment


                  • #24
                    Re: 3x2 + 2x1 + schaduw

                    Ik ben fan van Vicky. Heel mooi

                    Comment


                    • #25
                      Re: 3x2 + 2x1 + schaduw

                      Ik blijf toch bij je eerste versie.
                      Hoewel je update er best mag wezen.

                      Waarom je eerste: hier heb je imo twee keer diepte, nl in de kijkrichting en naar onder toe. OK dat klein zwart hoekje rechts zou je kunnen wegpoetsen maar dan gaat dat stukje trapleuning weer iets harder storen maar dat kan je er dan weer net afknippen
                      mvg,
                      Ludo V.

                      Comment


                      • #26
                        Re: 3x2 + 2x1 + schaduw

                        Persoonlijk vind ik de originele ook sterker, gezien het extra relief van de vierde trap en onderbouw en ook omdat Vicky het op die wijze registreerde (en wij kennen allen haar knap foto-oog!!). Dat kleine zwarte vlekje kon eventueel weggewerkt worden door cloning.
                        De tweede afbeelding is hier zeker een nuttig vergelijkingselement, maar....

                        ....Mag ik hier een extra vraagje stellen?
                        In overeenstemming met de nieuwe regulering kan er maar één foto gepost worden in ieder onderdeel. Moet de tweede dan niet achter een link of moet er een nieuw onderdeel geopend worden?
                        Graag een respons to the point zodat we in de toekomst weten wat te doen bij een gelijkaardig probleem.

                        Henri
                        lidnummer: BD0435BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: 3x2 + 2x1 + schaduw

                          Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                          ....Mag ik hier een extra vraagje stellen?
                          In overeenstemming met de nieuwe regulering kan er maar één foto gepost worden in ieder onderdeel. Moet de tweede dan niet achter een link of moet er een nieuw onderdeel geopend worden?
                          Graag een respons to the point zodat we in de toekomst weten wat te doen bij een gelijkaardig probleem.

                          Henri
                          Och here gottekes toch...
                          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                          Comment


                          • #28
                            Re: 3x2 + 2x1 + schaduw

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                            Och here gottekes toch...
                            als dat voor jou kinderachtig lijkt is dat je volste recht, maar zoals de zaken hier aangepakt werden hoort dit thuis in fotobeoordeling en niet in showcase.
                            Het forumreglement moet absoluut klaar en duidelijk zijn zodat misbruiken en/of misvattingen niet opnieuw gaan gebeuren.

                            Henri
                            lidnummer: BD0435BE

                            Comment


                            • #29
                              Re: 3x2 + 2x1 + schaduw

                              Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                              als dat voor jou kinderachtig lijkt is dat je volste recht, maar zoals de zaken hier aangepakt werden hoort dit thuis in fotobeoordeling en niet in showcase.
                              Het forumreglement moet absoluut klaar en duidelijk zijn zodat misbruiken en/of misvattingen niet opnieuw gaan gebeuren.

                              Henri
                              Juuffrouwww, Vicky heeft meer dan één fotoke geplaatst... Moet die nu niet naar fotooobeooordelink ??? Jufffrrrouuuwww... ???
                              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                              Comment


                              • #30
                                Re: 3x2 + 2x1 + schaduw

                                Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                                Juuffrouwww, Vicky heeft meer dan één fotoke geplaatst... Moet die nu niet naar fotooobeooordelink ??? Jufffrrrouuuwww... ???

                                Gelieve je kinderachtigheid achterwege te laten en laat de beslissing over aan mensen die daarvoor rechtmatig in aanmerking komen.
                                Vicky verdient meer respect en vele opmerkingen i.v.m. haar beeldopbouw waren hier onterecht. Ik kan Vicky begrijpen dat ze jullie genegen wil zijn door haar originele posting bij te werken (hoewel volgens mij totaal overbodig).
                                Dergelijke situaties zullen in de toekomst nog gebeuren en daarom is het goed te weten of er geen uitbreiding of aanpassing nodig is bij de bestaande reglementering.

                                Ga nu maar braafjes verder spelen met de kleutertjes

                                Henri
                                lidnummer: BD0435BE

                                Comment

                                Working...
                                X