Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Werd geboeid door het lijnenspel van deze spannende architectuur van het Mercedes Museum in Dusseldorf.
Vind zelf het "menselijk aspect" een toegevoegde waarde hebben.
Benieuwd of jullie er ook zo over denken.
Gr. Georges
Idd enorme overvloed van lijnen. Voorkeur voor nr1.
Je mag hier echter slechts één foto posten per dag.
Mss best eentje wegdoen tot morgen, want anders gaat mod je posting verplaatsen naar fotobeoordeling i.p.v. showcase.
Knappe zachte grijstonen en een compo, waarin de duidelijk afstekende persoon het plaatje maakt, dit is meer dan zo maar een registratie van een gebouw.
Knap erg knap
mooie architectuur en goed in beeld gebracht. De leuning trekt de aandacht mooi naar boven en de mens past hier zeer zeker. De zwart-wit omzetting is eveneens geslaagd te noemen.
Bedriegen mijn ogen mij nu, maar ik meen nog wat kleur in het aangezicht van de man te bespeuren, terwijl dat hier toch een zwart-wit foto is, niet ? Het intrigeert mij wel
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment