Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Verassend. Foto lijkt grotendeels overbelicht, maar het past hier wonderwel.
Ook geen reflectie in de ramen (wat goed is). Heb je hier iets speciaals voor gedaan?
Oorspronkelijk geplaatst door quintendejongeBekijk bericht
Ook geen reflectie in de ramen (wat goed is). Heb je hier iets speciaals voor gedaan?
Geen reflectie in de ramen? En die bak dan?
't Is een en al reflectie maar dan van een mooie egaal strakke hemel.
Ik vind het ijzingwekkend mooi.
Maar te veel wil ik niet kijken omdat ik anders misselijk wordt van de hoogtevrees.
Oorspronkelijk geplaatst door quintendejongeBekijk bericht
ik heb hem bewerkt,bijna al de kleur eruitgehaald.
vond het zo een strakke plaat.
Een zeer sterke en contrastrijke bewerking....heeft zeker iets speciaals.
Maar opletten geblazen, want de kabels van de hoogtewerker zijn bijna doorgebrand...en dan valllen die vensterwassers naar beneden...
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment