Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ze hebben daar precies wel een nette poetsploeg want alles is er kraaknet.
Voor mij is de eerste de beste en het scherpste.Alleen het zwarte gedeelte dat overblijft van die bol zou ik weg halen.
Aan de tweede roltrap zie je onscherpte wat de scherpte diepte ook verknoeid.
De derde vind ik een gewoon shot.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Bij twee is er inderdaad sprake van onscherpte --> Bewegingsonscherpte ??? (1/5 seconde sluitertijd).
Voor wat betreft de compo's zijn 1 en 2 de sterkste.
Bij 1 zou ik inderdaad ook proberen om die bovenste, gedeeltelijke bol weg te halen en misschien ook links die kromming er net afhalen (heb het zelf niet geprobeerd hoor, 't is maar een idee).
@Pascal : In de 3 jaren dat ik iedere week op en af spoorde naar Den Haag, is het me meerdere malen opgevallen hoe proper de Nederlandse stations wel zijn. Eindhoven, Rotterdam Centraal, Den Haag Holland Spoor, ... stuk voor stuk allemaal zeer netjes, terwijl er dagelijks toch ook een grote hoeveelheid mensen passeren.
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
"Bij twee is er inderdaad sprake van onscherpte --> Bewegingsonscherpte ??? (1/5 seconde sluitertijd)."
Inderdaad.
Zonder statief en VR(IS)
Het is een lopende band vandaar die onscherpte
Ik kon verder niets veranderen aan de sluitertijd en wilde de foto toch nemen.
Comment