Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Kijk eens goed naar je hoeken
Je maakt je compo's links heel goed door te vertrekken vanuit of door middel van symmetrie op de linkerkant van je beelden, maar rechts vergeet je dit te controleren....
Crop ze iets zodat ze zo ook eindigen in de hoeken rechts van je beeld en je hebt prachtig afgewerkte beeldopnames.
Bij opnamen zoals deze waar het lijnenspel het hoofdmotief vormt is het inderdaad zeer belangrijk aandacht te besteden aan je compositie. Ik treed mijn voorgangers dan ook bij hieromtrent. Als je de buis rechts laat eindingen in de hoek krijg je een diagonale lijn, wat een serieuze opwardering geeft. In ZW zouden ze denk ik sterker over komen, mijn gedacht althans.
Comment