Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geluk gehad met het weer!
Die witte wolkjes in die blauwe lucht ... geweldig. Maar de piramide van het Louvre is te blauw om waar te zijn. Zo ook de kleur van het fonteintje. Ik ben ervan overtuigd dat een nieuwe bewerking een beter resultaat kan opleveren. Doen! Dit plaatje verdient dat. Compositie vind ik knap.
Resultaat van de tweede vind ik wel mooi. Het geheel had ik nog beter gevonden indien je de mensen op de voorgrond ten voeten uit had.
De derde kan me niet bekoren. Voor mij zou het een vooruitgang zijn als je 1/3 van boven weg knipt. De lucht is er te veel aan omdat die niet boeiend is.
In ieder geval wél genoten van je foto's (en jaloers op die blauwe lucht).
Bij de eerste kan je idd beter. De bewerking is er hier over... En kleine tip, crop cm links en onder zodat de lijnen van je piramide uit de hoeken vertrekken en je krijgt een nog sterkere compositie.
Bij de tweede foto volg ik kohraya, en ook weer iets croppen van rechts zodat die uiterst rechtse (halve paal) er niet opstaat)
De derde spreekt mij niet aan, sorry.
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment