Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
amai, na 2 minuten al een reactie, dat is nog nooit gebeurd ! ik ga hier meer moeten posten :-)
merci, heb toch het frame wat aangepast om het minder kitscherig te doen overkomen ...
Voor mij mocht de frame blijven...
Tip : Als je een foto wijzigt, laat de originele staan, de commentaren voor de wijzigingen slaan op de oorspronkelijk geplaatste foto, nu stemmen de commentaren niet meer overeen met de gewijzigde foto. Plaats hem desnoods onder de originele foto of in een afzonderlijke post. 't is maar een tip...
Voor mij mocht de frame blijven...
Tip : Als je een foto wijzigt, laat de originele staan, de commentaren voor de wijzigingen slaan op de oorspronkelijk geplaatste foto, nu stemmen de commentaren niet meer overeen met de gewijzigde foto. Plaats hem desnoods onder de originele foto of in een afzonderlijke post. 't is maar een tip...
Heel speciaal plaatje.
Categorie: Zo lelijk dat het weer mooi wordt.
Ik had dit niet verwacht in showcase. Maar het plaatje is helemaal af.
Dat lichtje aan de linkerkant is wel een minpuntje. Maar het kan voor mij de pret niet drukken
meestal ben ik niet zo voor dergelijke kadertjes, maar hier is er over nagedacht, het is doelbewust en passend.
foto op zich is ook een mooie registratie.
Foto die aantoont hoe in naam van de commerce alles zo foeilelijk wordt uitgedost tijdens
de eindejaarsperiode. Laat ze maar ingekaderd, draagt bij aan die nepsfeer. Ben het ook
niet eens dat het zo lelijk is dat het weer mooi wordt, integendeel, hoe langer je er naar
kijkt hoe lelijker het wordt. Maar dat doe je tenminste bij deze foto: langer kijken en in
dit opzicht is ze meer dan behoorlijk geslaagd
Comment