Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Old Railway Office @ London
Collapse
X
-
-
Re: Old Railway Office @ London
Sorry, maar dit is er lichtjes over. HDR is ( wat mij betreft ) ok, indien subtiel. Dit lijkt meer op een tekening.
peter
-
Dit was eigenlijk ook mijn bedoeling, om het op een soort van schilderij te laten gelijken.Canon EOS 7D - Canon EOS 450D - Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM - Sigma 24-70 f/2.8 EX DG Macro - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Sigma 150mm f/2.8 APO MACRO EX DG HSM
Comment
-
Dit was eigenlijk ook mijn bedoeling, om het op een soort van schilderij te laten gelijken.
Dit is, zoals onlangs in een topic over hdr genoemd "een foto verklooien"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zolex Bekijk berichtDit was eigenlijk ook mijn bedoeling, om het op een soort van schilderij te laten gelijken.
Grtn WernerD-700 en D-90 Nikkor 70-200mm 2,8 VRII - 24-70mm 2,8 G ED - 70-300mm AFS VR2 - 85mm 1.8 AFS - SB600.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zolex Bekijk berichtDit was eigenlijk ook mijn bedoeling, om het op een soort van schilderij te laten gelijken.
vind dit overdone en een slechte compo.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Het moet niet altijd een stel wolken zijn hé BoukCanon EOS 7D - Canon EOS 450D - Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM - Sigma 24-70 f/2.8 EX DG Macro - Canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM - Sigma 150mm f/2.8 APO MACRO EX DG HSM
Comment
-
ik maak zelf regelmatig hdr's meestal probeer ik het echte doel van hdr na te streven en dat is de beperking die met je normale fotografie heb te overbruggen,ik hou meestal realistisch,hdr is oorspronkelijk bedoeld om zowel in hooglichten als de donkere delen detail te zien net zoals onze ogen kunnen ,hdr is een techniek die een beetje verkracht is om dat men er ook surrealische beelden mee kan creeeren,ik zelf durf dit ook soms doen en daar is niks mis mee zolang het maar mooi oogt en lekker kijkt en dat is nu net het probleem van deze hdr bewerking het is er echt TE over dit oogt totaal niet mooi,sorry maar dit hoort niet thuis in showcase ,eerst leren met de techniek omgaan en de probeersel daarvan in de de fotobeoordeling plaatsen en kritiek leren aanvaarden,het is niet omdat iemand totaal andere foto's maakt dat die geen oordeel kan maken of iets mooi is of niet,groeten tony
Comment
-
-
Compositie valt nog mee, al is het iets te druk en te rommelig op de voorgrond. Wat die
HDR bewerking betreft ben ik het met de meeste voorgangers eens. Wat mij betreft moet
het op de eerste plaats toch nog een foto blijven. Maar goed, misschien zijn er ook wel
mensen die dit "schilderachtige" kunnen smaken
Comment
-
Ik begrijp de heftige reacties niet hoor.
Als het de bedoeling was om een soort schilderij te maken, is het toch geslaagd.
De compo zelf vind ik vooraan wel wat rommelig.
Soms begrijp ik de reacties op dit forum niet hoor...
Comment
Comment