Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
maar eens geprobeerd nacht opnames te maken in Antwerpen
in de zestien eeuwse buurt zalig er waren bijna geen mensen aanwezig die een storend element konden zijn
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
de volgende keer je diafgrama wat meer knijpen.. F2.8 op je lumix staat niet garant voor haarscherpe beelden... Je kunt rustig F8 gebruiken voor nachtopnames! krijg je veel mooiere resultaten door...
Vind de foto's eerlijk gezegd niet showcase waardig..
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
de volgende keer je diafgrama wat meer knijpen.. F2.8 op je lumix staat niet garant voor haarscherpe beelden... Je kunt rustig F8 gebruiken voor nachtopnames! krijg je veel mooiere resultaten door...
Vind de foto's eerlijk gezegd niet showcase waardig..
ik geef zelden commentaar op de techniciteit van een foto, en ga dat ook nu niet doen.
ik vind de techniek (eens je die onder de knie hebt) ondergeschikt aan de esthetiek en de inhoud van het beeld.
en op dat vlak mis ik wel wat in deze opnamen, het zijn brave toeristenplaatjes.
niks verkeerd aan, maar ook niet tot de verbeelding sprekend.
Een hele leuke en sfeervolle serie met foto's die in de nacht genomen zijn. Om de kleurstelling van de foto's in evenwicht te krijgen, is het aan te bevelen om geen AWB te gebruiken, maar om één kleurtemperatuur in te stellen. Sommige mensen zweren bij 4000K.
Comment