Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De foto is mooi scherp en goed van kleur. Ik ben benieuwd of we weer die Belgische discussie krijgen over het wel of niet mogen plaatsen van foto's zoals deze.
De foto is mooi scherp en goed van kleur. Ik ben benieuwd of we weer die Belgische discussie krijgen over het wel of niet mogen plaatsen van foto's zoals deze.
Als je beter wist, zou je dit niet geschreven hebben...
De copyright is alleen van toepassing wanneer de avondverlichting van de Eifeltoren ontstoken is...
i.v.m de foto: deze zou zeker niet misstaan op een prentkaart "Groeten uit Parijs",
Typische opname, maar daarom niet minder mooi.
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Als je beter wist, zou je dit niet geschreven hebben...
De copyright is alleen van toepassing wanneer de avondverlichting van de Eifeltoren ontstoken is...
Deze opmerking volg ik niet echt. De sluitertijd was 1/500ste dus statief was overbodig. Verklaar je eens nader ?
uit de hand drie landschapes gemaakt, gemergd en dan naar voor gekanteld. Presentatie in portret. Waar ik ik stond kwam jemaar iets over de helft met de groothoek.
uit de hand drie landschapes gemaakt, gemergd en dan naar voor gekanteld. Presentatie in portret. Waar ik ik stond kwam jemaar iets over de helft met de groothoek.
Een hele klus, die teniet gedaan wordt omdat je vergeten bent de toren recht te zetten.
ik weet het Jos, is gebeurd omdat ik de drie foto's uit de hand moest nemen. Daardoor is er een afwijking tussen de foto's onderling. Je hebt dat juist gezien. Als ik aan d efoto ga trekken komt het ene recht en het andere schuin. Misschien kent iemand een oplossing in PS
Comment