Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben al een paar keer komen kijken , ik zou aan bijde zijde nog een stuk hek weg snijden zo vald er ook een stuk van die huizen op de achtergrond weg
Verder vind ik de kleur , belichting en scherpte goed
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
De zonnekoning was al een tijdje dood toen de revolutie uitbrak, maar 't is een mooie geworden met die donkere wolken.
Daarom heb ik ook geschreven" achterna gezeten door de revolutie" want door zijn levensstijl en van die van zijn opvolgers heeft de revolutie altijd in de lucht gehangen.
Was het niet zo dat wanneer de fontijnen van Versailles werden opengezet Parijs zonder water zat.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Mooi contrast tussen het bladgoud en de sombere wolken. De foto zou wel wat rechter mogen staan.
Wat bedoel je met rechter mogen?
Groeten
Wat bedoel je met rechter mogen?
Oorspronkelijk geplaatst door CH PhotographyBekijk bericht
Ikzelf had het perspectief rechtgetrokken maar dat is een persoonlijke keuze.
Mooie foto met die dreigende lucht.
Hans
Ik heb eens geprobeerd het perspectief recht te trekken maar dan valt de dynamiek weg voor mij, maar als een recht perspectief voor u pretiger kijkt kan ik daar wel inkomen. Maar zoals je zelf zegt dat is persoonlijke smaak.
Ik ben al een paar keer komen kijken , ik zou aan bijde zijde nog een stuk hek weg snijden zo vald er ook een stuk van die huizen op de achtergrond weg
Verder vind ik de kleur , belichting en scherpte goed
Groeten
Joeri
Dan hou je wel een hele smalle foto over en dan verdwijnt inderdaad een gedeelte van de huizen. Die huizen of gebouwen zijn wel een deel van het kasteel en voor mij horen deze bij de foto. Dit is geen foto' van een poort, maar ik heb geprobeerd iets te symboliseren. Dat dit gelukt is, is een andere zaak.
Ik vind dit een origineel standpunt en benadering, het goud van het hekken in contrast met de wolken en lucht, goed gezien.
Ik denk wél dat dit onderwerp zich perfect kon lenen om enkele details uit te halen
De kroon appart, de zon, en het hart, en dan als triptiek naast elkaar plaatsen, ... ik zie het al voor me en zou wel eens iets moois kunnen worden.
Greets
Lena
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! www.lenafotografie.be
Ik vind dit een origineel standpunt en benadering, het goud van het hekken in contrast met de wolken en lucht, goed gezien.
Ik denk wél dat dit onderwerp zich perfect kon lenen om enkele details uit te halen
De kroon appart, de zon, en het hart, en dan als triptiek naast elkaar plaatsen, ... ik zie het al voor me en zou wel eens iets moois kunnen worden.
Greets
Lena
Met uwe Lay out dan.
Robby BB
Door het scheve perspectief, heb ik de indruk dat de kroon naar de hemel rijkt. Het volk ,onderdrukt,dat onderaan staat, kijkt op tegen de koning, gesymboliseert door de kroon. Daarachter de donkere wolk van de dreigende revolutie,die zich boven de koning zet.
Ik zou de scheve stand nog extremer willen maar dan had ik dieper door de knieen moeten gaan. Een rechte stand doet heel dit gevoel voor mij verdwijnen
Robby
Comment