Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lange gang + update
Collapse
X
-
-
-
Re: Lange gang
Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk berichtDeze is niet zo lekker kijken vind ik. Je hebt een te hoog standpunt ingenomen, maar je had misschien geen keuzeHierdoor gaat het dieptegevoel wat verloren. Kleuren zijn wel oké en bewerking idem dito.
Natuurlijk geeft dit een uiteen getrokken beeld,maar ik vind het toch wel een grappig resultaat.Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk berichtHet origineel is ook heel anders, ik dacht laat ik eens gek doen en wat met het perspectief gaan trekken.
Natuurlijk geeft dit een uiteen getrokken beeld,maar ik vind het toch wel een grappig resultaat.Jochenvde Photography
Flickr
Comment
-
Ik vind de foto best geslaagd:::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::
Comment
-
-
De tegeltjes doen mij aan een zwembad denken en de foto lijkt vanop een rolbrug gemaakt te zijn. Maar ... wat doet zo'n rolbrug in een zwembad?
't Zou natuurlijk ook kunnen dat jullie een zwembad aan 't afbreken zijn en dat jij in een hoogwerker stond.
Mooi lijnenspel in dit "raar geval".Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk berichtNu maak je mij wel nieuwschierig naar het origineelNikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800
Comment
Comment