Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vraagje: in welke mate mag je foto's van het nieuwe Station Liege-Guillemins posten op het web? Ik heb er ook enkele gaan nemen zaterdag maar heb een beetje schrik om deze te posten wegens bepaalde "rechten" (zie atomium, eiffeltoren by night...)
Iemand een idee?
Overigens mooie foto Goede compo en geslaagde symmetrie.
Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55 + Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM + Sigma 70-300mm F/4-5.6 APO + Sigma 10-20mm F4-5.6
Vraagje: in welke mate mag je foto's van het nieuwe Station Liege-Guillemins posten op het web? Ik heb er ook enkele gaan nemen zaterdag maar heb een beetje schrik om deze te posten wegens bepaalde "rechten" (zie atomium, eiffeltoren by night...)
Iemand een idee?
Overigens mooie foto Goede compo en geslaagde symmetrie.
Niet al teveel van aantrekken. De eerste die me tegenhoudt als ik aan het atomium sta en me verbiedt foto's te trekken vraag ik achter de wet. Want voor zover ik weet hangen er geen borden, en ook al is dat hun 'reglement', jij kan dat niet weten en de rechtsgeldigheid daarvan is 0,0
Niet al teveel van aantrekken. De eerste die me tegenhoudt als ik aan het atomium sta en me verbiedt foto's te trekken vraag ik achter de wet. Want voor zover ik weet hangen er geen borden, en ook al is dat hun 'reglement', jij kan dat niet weten en de rechtsgeldigheid daarvan is 0,0
je mag ALLES fotograferen, maar daarom niet publiceren
Comment