Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Bij foto 1 stoort het mij dat het wat scheefjes is...
foto 3, jammer dat er een paar mensen thuis zijn :P
Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal My flickrMy site
De derde is voor mij de beste, alleen, ik zou er nog iets meer kontrast in steken. De eerste is zeker ook een mooie opname, maar de derde zet je aan tot kijken (dat hebben de andere commentatoren duidelijk ook gedaan) en exploreren. Die verhult een verhaal dat ieder voor zich kan invullen. Goeie ! Ik zou ook dat watermerk e.d. weglaten.
Last edited by fddent; 29 augustus 2009, 09:57.
Reden: extra opmerking toegevoegd.
@tom e.a. : F1 : Is bewust scheef genomen maar had je liever de rechterkant mooi horizontaal gehad ?
@fddent : F3 : ik wou niet overdrijven met het contrast, zeker als je weet dat dit al een opgekrikte versie is tov het origineel.
Naamsvermelding op de foto doe ik altijd. Als iemand mijn foto in zijn archieven zou opslaan (voor persoonlijk gebruik), dan weet hij/zij steeds waar de foto vandaan komt...
Comment