Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
in die laatste zou ik het erop wagen om eens flink in het bewerken te duiken en daar een knalblauwe lucht van te maken. zou heel mooi op dat oranje staan.
in die laatste zou ik het erop wagen om eens flink in het bewerken te duiken en daar een knalblauwe lucht van te maken. zou heel mooi op dat oranje staan.
Het is een compleet uitgebrande lucht (254, 254, 254).
Het is een compleet uitgebrande lucht (254, 254, 254).
dat is geen reden om het niet te proberen. Ik heb de foto eens gekopieerd en in GIMP geplakt. gewoon toverstafje en shift in alle witte vlakken klikken selectie 1 pixel vergroten en dan naar colorize gaan, helderheid naar beneden, verzadiging omhoog en tint schuiven tot je het juiste blauw hebt. 5 minuutjes werk en dat oranje staat heel mooi op blauw (complementaire kleuren)
Comment