Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Allemaal vebdankt voor de reacties. De muren en het licht in het kerkjes waren echt zo warm(gelig).Tja en de geluisinstallatie wegwerken had inderdaad nog gekund al gaat het mij hier vooral over de details.Hierbij de updates.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
zeer mooie hdr bewerking Pascal.
ik ga voor de kleurenversie, vind ik subtieler. Bij de z/w lopen de zwarten ook een beetje dicht en dat stoort me een beetje.
zeer mooie hdr bewerking Pascal.
ik ga voor de kleurenversie, vind ik subtieler. Bij de z/w lopen de zwarten ook een beetje dicht en dat stoort me een beetje.
Groeten, Bert
De zwarte partijen zijn eigenlijk het gevolg van een mindere helderheid terplekke en door de zachte kleur in de kerk waardoor ik de omzetting wat contarstrijker gemaakt heb.Ik zou dit perfect kunnen wegwerken maar de aandacht gaat vooral ik de kerk voor mij naar de bogen en de semietrie in het gebouw.
Maar ergens heb ik je op twee plaatsen in de kerk inderdaad wat dichtgelopen stukken zoals ik het plafond en achter het altaar rechts.Het was een kwestie van een keuze maken en ook wat meer nadruk te leggen op wat er voor ligt,namelijk het kruis.
Asl je de glasramen bekijkt dan zie je ook al juist op het randje doortekening.
Goed opgemerkt en zal de volgende keer eens iets proberen zodat deze schoonheidsfoutjes weg zijn.
Idereen bedankt voor de fijne reacties.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment