Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
de overdekte wereld van Clarke Quay (deel 3 overdag)
de overdekte wereld van Clarke Quay (deel 3 overdag)
Ik ben nog eens terug geweest want wou die speciale dinges ook nog eens overdag vereeuwigen Ik vind het toch wel fascinerende constructies...nu zijn ook beter de kleurtjes te zien van de gerestaureerde pakhuizen eronder en 't was er ook zo druk niet als 's avonds. Is't wat ?
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Re: de overdekte wereld van Clarke Quay (deel 3 overdag)
Ik ga voor de 2de... omwille van de symmetrie....
Wel bijzonder sfeertje precies... Rust en kalmte met de hektiek van een grootstad (te merken aan die wolkenkrabber op de achtergrond).
Comment