Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een foto met twee wijzen van opname.
Beide zijn gewoon heel erg sterk.
Afhankelijk van de doelstelling zijn beide voor verschillende doelen uitstekend inzetbaar.
Stel een aankondiging van een romantische en warme zomeravond op dit plein voor met een orkest waar je reclame voor moet maken.
Warme foto is de keuze.
Stel je een zakelijke vergadering voor met BoBo's op het plein wat ook publiciteit nodig heeft.
De blauwe is dan de beste keuze.
Beide magistraal genomen en heel slim om ze als tweeling te tonen.
Voor ieders wat wils.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Ik ga voor de koele tweede. De flits geeft inderdaad geen meerwaarde aan de foto omdat het de aandacht naar een plaats leidt waar niks te zien is. (één detailke : heeft niemand gezien dat er op de warme versie een flairvlek zit, links in de lucht ter hoogte van de top van de piramide ? Het is mij ook een raadsel waarom de bliksemafleider op de warme versie korter is dan op de koele versie. Ik zou die gewoon helemaal wegklonen.)
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Mijn twijfelachtige voorkeur gaat naar nr2. Niet zo zeer omwille van de piramide, maar om de kleuren op het oude Louvre.
De meningen zijn tot nu toe 50/50
De foto's zijn gemaakt met een LX3 (betere groothoek dan mijn DSLR-materiaal op dat moment). De flash was zeker niet bedoeld om het onderwerp te belichten, maar als experiment wat de invloed zou zijn. En die invloed is er wel degelijk.
@allen: bedankt om te kijken en je gewicht van voorkeur in de weegschaal te leggen.
De balans staat in evenwicht!
Lut, dan breng ik die balans maar weer uit evenwicht. Ik ben voor de koude. Ben het wel helemaal eens met het commentaar van Irineas. Maar, zoals al eerder gezegd, die "warme" plaatjes zie je overal al.
Een foto met twee wijzen van opname.
Beide zijn gewoon heel erg sterk.
Afhankelijk van de doelstelling zijn beide voor verschillende doelen uitstekend inzetbaar.
Stel een aankondiging van een romantische en warme zomeravond op dit plein voor met een orkest waar je reclame voor moet maken.
Warme foto is de keuze.
Stel je een zakelijke vergadering voor met BoBo's op het plein wat ook publiciteit nodig heeft.
De blauwe is dan de beste keuze.
Beide magistraal genomen en heel slim om ze als tweeling te tonen.
Voor ieders wat wils.
Dit heb je klasse verwoord en ik ben het volledig met je eens.
Mijn voorkeur is de 2e
Groetjes chrit.
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Comment