Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Inderdaad jamer van het weer.
Maar de gebouwen en de fontein trekken dermate mijn aandacht dat dit op de foto niet stoort.
De volgorde is 3 = de beste, hele goede positie en heel mooi kleurenpallet.
Dan twee en dan een.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Ik ga voor de speciale bewerking van de tweede Jeannot (soms ben ik wat tegendraads).
btw : ik zie dat je weer een HOF hebt binnengehaald. Proficiat man !
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Nummer 1 is hier voor mij zonder twijfel het beste.
In 2 staat het gebouw op een vervelende mannier scheefgetrokken,uitgebrande delen in de lucht;overdreven warm coloriet in het gebouw ten overstaan van de lucht,
3 is te donker en de boompartijen zijn ei zo na volledig zwartgelopen.
Ik heb hier een andere mening.
De eerste dat vind ik technisch de beste kwa compo.
De tweede vind ik het effect zeer mooi.Vooral de stenen die dramatisch overkomen geven voor mij een wow effect
De derde vind ik vooral iets minder omdat ik de compo niet zo geslaagd vind.Rechts de huizen die nog door de bomen te zien zijn terwijl de bomen eigenlijk vrij donker zijn.Ik had hiervoor een 3 meter naar rechts gegaan om de compositie opnieuw te bepalen..Voor de rest is het een uitstekende reeks.
Smaken verschillen en das maar goed ook.Laat ze maar komen die van uw trip.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik ga voor de speciale bewerking van de tweede Jeannot (soms ben ik wat tegendraads).
btw : ik zie dat je weer een HOF hebt binnengehaald. Proficiat man !
ik volg hierin deze is een zeer sterke bewerking van een hoog niveau wat het tweede portret betreft de eerst is ook goed de derde minder
Jeannot, ik ben zeer onder de indruk van de tweede hoor.
Heel sterk compo en ditio bewerking
De derde is heel strak en zuiver
Grtz, RF
ik volg falcon hierin , mooie bewerking in de 2de beetje scheefgetrokken gebouwtje ma da nemen we er dan ma bij , 3de een echt postplaat effect
mvg xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment