Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind ze alle drie prachtig, maar de tweede draagt duidelijk mijn voorkeur. Die zou je zo op een canvasdoek kunnen printen en laten doorgaan voor een abstract modern schilderij.
Komen ze recht van de kaart of heb je er nog wat aan gesleuteld?
Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.
Komen ze recht van de kaart of heb je er nog wat aan gesleuteld?
Ik sleutel altijd aan foto's (croppen, draaien, levels, curves, verscherpen, usm) .. die middelste bv moest ik lichtjes croppen, tikkeltje roteren, verscherpen, levels en curves verbeteren, en inkaderen.
Voor mij de 2de: heel knap en strak lijnenspel. Een klein grafisch schouwspelletje vind ik dit... het balanceert tussen fotografie en een digitale tekening ofzo
3 X brillantie van Glas.
Strakke lijnen.
Heel goed nabewerkt,
magnifiek gewoon
Dit licht niet aan jouw foto's maar meer aan de overdaad van dit genre hier.
Maar eerlijk gezegd begin ik wel weer terug te verlangen naar gewone roodbakstenen architectuur ZONDER HDR, met een gewoon boompje, een gewoon beestje, een lantaarnpaal teveel en een ongepaste fietsenrek voor de deur.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Van harte proficiat met je HOF.
Zeker geheel en al verdiend.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment