Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
WHAUH, niet een beetje maar helemaal 'weg' van en vooral die tweede heeft een schitterend compo.
En die 'Couleur Local' Akelig mooi!
Die neerhangende tak doet mij aan een reuze Bonzai denken, echt prachtig die foto
De eerste vind ik goed, het licht ziet er nog natuurlijk uit.
Maar de tweede, nee, dat is precies een tekenfilm. Hier is de fotografie ver weg. Niet zo mooi meer.
De eerste vind ik goed, het licht ziet er nog natuurlijk uit.
Maar de tweede, nee, dat is precies een tekenfilm. Hier is de fotografie ver weg. Niet zo mooi meer.
Hey Control, vandaar dat ik er 2 plaats eentje wat minder hard dan de andere is voor mij de eerste HDR die ik post,en heb daarom de minder bewerkte eerst gezet,en de 2de voor de liefhebbers van net iets meer
Hey Control, vandaar dat ik er 2 plaats eentje wat minder hard dan de andere is voor mij de eerste HDR die ik post,en heb daarom de minder bewerkte eerst gezet,en de 2de voor de liefhebbers van net iets meer
groetjes
Sam
Ge ziet he als ge bij den hond slaap krijgt ge zijn vlooien..
Die tweede is wel echt een knappe en bijna de stijl van uw ventje..IK vind hem zeker veel hebben..De tweede van de eerste vind ik beter..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ge ziet he als ge bij den hond slaap krijgt ge zijn vlooien..
Die tweede is wel echt een knappe en bijna de stijl van uw ventje..IK vind hem zeker veel hebben..De tweede van de eerste vind ik beter..
Hoe, slaap ik bij Xiebu
Nee, serieus, ik merk dat mijn workshops bij Xiebu en mijne sjoe me toch een eindje verder helpen .
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment