Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geef me maar de eerste foto
Enkel heb ik zowaar een beetje last van het feit dat de ingang niet echt pal in het midden staat of het moet al optisch gezichtsbedrog zijn.
Misschien was het beter om de ingang op 1/3 of 2/3 te zetten?
E is dit trouwens een Hdr bewerking?
De tweede foto heeft naar mijn gevoel iets teveel lucht.
En om te muggeziften, zou ik dat C3 wegclonen, trekt een beetje mijn aandacht.
De eerste IS een HDR, det tweede een opname met polarisatiefilter...
Wees gerust: de ingang staat pal in het midden, maar de architecten hebben het dat zo ontworpen dat de kijker bedrigen worde door de scheve punten van het dak. Deze ingang is ook niet perfect symetrisch: links is een lift die rechts niet aanwezig is.
Comment