Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Eerste spreekt me niet zo aan door de voorgrond..
Maar de tweede vind ik echt een super plaatje!
Spijtig dat de bebossing op de achtergrond niet symmetrisch is maar daar kan jij natuurlijk niet aan doen
Geen van beide kan me bekoren. In die tweede zit die buis bijna in m'n neus, en dat kijkt toch niet zo aangenaam. In de eerste vind ik de voorgrond storend en het is een nogal centrale compositie.
De wolken vind ik echt niet mooi overkomen. Zeker in je tweede foto.
Geen van beide kan me bekoren. In die tweede zit die buis bijna in m'n neus, en dat kijkt toch niet zo aangenaam. In de eerste vind ik de voorgrond storend en het is een nogal centrale compositie.
De wolken vind ik echt niet mooi overkomen. Zeker in je tweede foto.
Groeten
Dit is nu het leuke aan fotografie, de ene vindt het mooi de andere niet. Ik vind die buis juist het sterke aan de foto, ik zou die foto wel eventueel wat lichter maken.
Bij foto 1 zitten de wolken niet goed en is er links een "leeg" blauw vlak. Daarin zijn op mijn monitor rare strepen te zien (en mijn scherm is niet ingebrand hoor (ik heb nog een CRT)). Zoveel nevel was er nu ook weer niet in die lucht.
In foto 2 mis ik een sterk punt want alles gelijkt op elkaar. De voorgrond is nogal contrastloos terwijl te lucht daarentegen te contrastrijk is. Je opname beter uitbalanceren aub.
Comment