Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lead to nowhere
Collapse
X
-
-
Re: Lead to nowhere
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtHda de diagonaal nu van de ene hoek naar de andere gelopen dan zei ik ja..Nu zeg ik dat het te druk is...
Wel een mooie diepte in de foto.
Bedankt beiden!Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk berichtOriginele compo met veel diepte. Goe bezig.Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM
Comment
-
Soms is het inderdaad een kwestie van smaak of een schuine lijn ook diagonaal moet lopen, of in hoeken moeten beginnen.
Dat zijn van die vaste regeltjes die ooit in een bepaalde sfeer en periode thuishoorden en nu als een soort dogma goede foto's benadelen.
En dat is jammer.
Dus diagonaal hoeft het echt niet te zijn en ook niet in een 45 graden hoek.
Maar als het dan toch niet diagonaal hoeft te zijn , dan mag de trap er wel tot onderen er geheel op staan.
En dat is hier jammerlijk niet het geval.
En dat maakt het verschil tussen een meesterlijke foto door diepte belichting en kleur,
en helaas een gewone goede foto.
De diepte is magistraal gewoon.
Jammer jammer.Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk berichtSoms is het inderdaad een kwestie van smaak of een schuine lijn ook diagonaal moet lopen, of in hoeken moeten beginnen.
Dat zijn van die vaste regeltjes die ooit in een bepaalde sfeer en periode thuishoorden en nu als een soort dogma goede foto's benadelen.
En dat is jammer.
Dus diagonaal hoeft het echt niet te zijn en ook niet in een 45 graden hoek.
Maar als het dan toch niet diagonaal hoeft te zijn , dan mag de trap er wel tot onderen er geheel op staan.
En dat is hier jammerlijk niet het geval.
En dat maakt het verschil tussen een meesterlijke foto door diepte belichting en kleur,
en helaas een gewone goede foto.
De diepte is magistraal gewoon.
Jammer jammer.Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM
Comment
-
Ja, ik vind die er een stuk beter uitzien. Vooral in de hoeken veel verzorgder.
Strakke plaat !Mijn website: www.nickvangoubergen.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door -Will- Bekijk berichtEen kwestie van smaak hé!
Bedankt beiden!
Comment
Comment