Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nikon D90 - SIGMA - 70-200 2.8 EX APO II - Nikkor 55mm *** Vanguard AK-4 Tripod - Manfrotto M-Y Monopod 776YB *** Adobe PS CS5 The Sky is not the limit... the ground is..
Doordat foto twee als enige met een filterke is gemaakt knalt hij er op niet positieve wijze tussen uit als een uitzondering.
En dat is jammer van deze goede foto.
Die had je beter als laatste kunnen presenteren of als eerste.
Mijn keuze zou 3 1 2 zijn, eerst duidelijk en confronterend en dan meenemen naar de zachte sfeer ervan als het leven zelf, dat langzaam maar zeker toch de hardste kantjes in de tijd laat wegslijten.
Drie hele sterke sfeerfoto's. zonder meer, alleen verkeerde volgorde.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Doordat foto twee als enige met een filterke is gemaakt knalt hij er op niet positieve wijze tussen uit als een uitzondering.
En dat is jammer van deze goede foto.
Die had je beter als laatste kunnen presenteren of als eerste.
Mijn keuze zou 3 1 2 zijn, eerst duidelijk en confronterend en dan meenemen naar de zachte sfeer ervan als het leven zelf, dat langzaam maar zeker toch de hardste kantjes in de tijd laat wegslijten.
Drie hele sterke sfeerfoto's. zonder meer, alleen verkeerde volgorde.
beste Irineas,
ik snap niet wat je bedoelt met een filter?
alle foto's zijn gefotografeerd zonder filter en nadien bewerkt met steeds dezelfde texture als overlay (op alle drie dus).
Comment