Is het wat?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zierikzee Stadspoort
Collapse
X
-
-
Re: Zierikzee Stadspoort
de toren staat wat kort tegen de kant gedrukt. Beetje meer ruimte latenGroeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog
-
Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk berichtde toren staat wat kort tegen de kant gedrukt. Beetje meer ruimte laten
Je hebt gelijk alleen is het niet altijd mogelijk.
Ik heb nu al wat moeten wegpoetsen.Nikon D70S. Nikkor 18-70 mm AF-S DX f/3.5-4.5G IF-ED. Nikkor AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G.
Kodak C875.
Cor
Comment
-
leuke vakantieplaat maar geen sc kwaliteit.
Ik had gewacht tot de positie van de schuit beter ten opzichte van die toren was komen te liggen, de doorkijk in de gracht en naar dat zaans bruggetje er achter vrij had gekomen, en dan pas vanaf lagere positie een foto geschoten.
Hierdoor de drie monumente hun eigen verbonden plaats gegeven in een samenhangende plaat.
Maar dit is BeoordelingspraatIedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk berichtleuke vakantieplaat maar geen sc kwaliteit.
Ik had gewacht tot de positie van de schuit beter ten opzichte van die toren was komen te liggen, de doorkijk in de gracht en naar dat zaans bruggetje er achter vrij had gekomen, en dan pas vanaf lagere positie een foto geschoten.
Hierdoor de drie monumente hun eigen verbonden plaats gegeven in een samenhangende plaat.
Maar dit is Beoordelingspraat
Ik had inderdaad meer foto's moeten maken vanaf verschillende standpunten en tijdstippen.Nikon D70S. Nikkor 18-70 mm AF-S DX f/3.5-4.5G IF-ED. Nikkor AF-S VR 70-300 f/4.5-5.6G.
Kodak C875.
Cor
Comment
Comment