Ik ben niet zo een kasteelmens maar vond deze toch het posten waard
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kasteel van vianden
Collapse
X
-
kasteel van vianden
Mijn Fanpagina
Mijn website
Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800wLabels: Geen
-
-
Re: kasteel van vianden
vind hem zeker niet slecht maar vond dat het kasteel wat klein overkomt voor de naam kasteel te zijn
greetsje hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
www.korandoke.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk berichtvind hem zeker niet slecht maar vond dat het kasteel wat klein overkomt voor de naam kasteel te zijn
greets
Zou proberen de verhouding kasteel - zwart wat de veranderenLight travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
flickr
Comment
-
mooi gedaan, maar zou idd wat minder zwart en wat meer kasteel willen zien
Comment
-
Ik vind hem zo knap mij stoord het zwart niet zo maar ja das smaak he
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
-
-
geeft toch wel een leuk effect.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Wanneer je het kasteel nu eens echt uit het midden haalt en dan de rest ook echt zwart houd, dan is hij ook echt heel erg apart, sterk niet navolgbaar uniek.
Nou is hij net efkes te braaf om eruit te spetteren.
Snap je wat ik bedoel ?
Dit is een goede plaat, je hebt durf, doe dan ook echt eens gek met deze magistrale mogelijkheid.
En, zorg voor dat zelfde grote zwarte vlak.
Ik krijg hier namelijk een Dejavu bij naar zeer geijkte lichte bloemenfotokes tegen een zwarte achtergrond .
Dit is naar mijn mening dan mooier.Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
Comment