Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Sorry, maar ik vind de foto maar nix. Voor te beginnen is alles voor mij net iets te groen. En alles is zo kaal, het straalt geen nostalgie uit. Ik zie een bedframe met een matras erop, 2 lege tafels, een stoel en nog een zetel dat voor mij niet direct aanvoelen als een vervallen klooster. Maar je hebt wellicht nog andere foto's, die wel het kloostergevoel doen opwaaien.
En alles is zo kaal, het straalt geen nostalgie uit. Ik zie een bedframe met een matras erop, 2 lege tafels, een stoel en nog een zetel dat voor mij niet direct aanvoelen als een vervallen klooster.
en zo hoort het in een kloostercel hoor, daarom vind ik die stoel te lux.
grt,bouk.
Sorry, maar ik vind de foto maar nix. Voor te beginnen is alles voor mij net iets te groen. En alles is zo kaal, het straalt geen nostalgie uit. Ik zie een bedframe met een matras erop, 2 lege tafels, een stoel en nog een zetel dat voor mij niet direct aanvoelen als een vervallen klooster. Maar je hebt wellicht nog andere foto's, die wel het kloostergevoel doen opwaaien.
Net om de redenen die jij nu aanhaalt vind ik het een geweldige photo. Misschien is het groen-effect op de gordijnen iets te gewelddadig, but overall: een ferme
Prachtige foto.
Die zetel hoort er natuurlijk helemaal bij, want zo is het echt in die kamer. Je moet er geen 19de eeuws klooster proberen van te maken.
Alleen had ik links naast het bed wat minder lege ruimte nodig en had ik rechts naast de zetel graag nog wat ruimte gezien.
De groene zweem die van het gordijn komt, is op het eerste zicht storend, maar eigenlijk geeft het enkel maar de werkelijkheid weer.
Bedankt voor de reacties.
Ik heb er nog 2 andere, met purperen gordijnen en een badkamer in het rood.
Meer plaats naast de stoel ging niet, daar stonden storende kasten.
De lege matras, tja Het was er allemaal leeg en vergeten.
Bedankt voor de reacties en tips iedereen!
Die similileren zetel associeer ik eerder met een ziekenhuiskamer dan met een klooster,
maar voor de rest is dit een schitterende foto. Die kale aankleding, Spartaanse sfeer en dat bevreemdende groenige licht. Prachtig.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Foto: slecht gekadreerd, had nochtans potentieel door het invallend licht.
idd,slecht gekadreerd jammer
mvg,
xiebu
"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Die similileren zetel associeer ik eerder met een ziekenhuiskamer dan met een klooster,
maar voor de rest is dit een schitterende foto. Die kale aankleding, Spartaanse sfeer en dat bevreemdende groenige licht. Prachtig.
Comment