Onderweg naar Ceramique, nieuwe wijk Maastricht. Foto genomen vanop de wandelbrug. Even weg van de bruisende en super-levende stad.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aan de kade
Collapse
X
-
Aan de kade
Onderweg naar Ceramique, nieuwe wijk Maastricht. Foto genomen vanop de wandelbrug. Even weg van de bruisende en super-levende stad. -
-
Re: Aan de kade
jammer maar het vogelperspectief doet hier volgens mij afbreuk aan de foto. teruggaan en nog eens proberen!![FONT="Tahoma"]www.carlopeeters.be
-
mooie opname, maar misschien een keuze voor linksonder naar rechtsboven een optie geweest.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
-
Een hele sterke foto. !!!!
Mooie rust in de wirwar van details , allen superscherp weergegeven.
Waar normaal mensen lopen, schitteren die hier in afwezigheid.
De bijna diagonaal is een zeer sterk gekozen tegenlijn van de meestal driftig geëiste symmetrie van het conservatieve forum deel.
Het water dat de lucht geheel natuurlijk doet weerspiegelen.
Je voelt de bijna de welhaast hoorbare stilte die deze plaat uitstraalt.
Opvallend en zeer goed in positie is de lantaarnpaal.
De enige variatie in de bestrating is dat wat om die lantaarnpaal heen loopt.
Dit is sinds lang een van de beste gedetailleerde stilte foto's hier.
En bij verre een van de betere van SC op dit moment in zijn soort.
Ik zeg HOF.
Wederom aangetoond dat een technisch gelukte foto nog geen goede is.
En dat is deze plaat absoluut wel.Last edited by Irineas; 12 mei 2009, 00:05.Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
-
Helemaal met Irineas eens. Dit hoeft niet meer onderwerp dan wat er nu opstaat. De lantaarnpaal als eerste blikvanger, en dan de structuur van het water en de straatstenen (golven op twee manieren...)
Ook de kleuren zitten wat mij betreft goed: sprekend en natuurlijk.
Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.)
vroeger op dit forum bekend als wAckO
Comment
-
Bedankt mensen voor de comments. Ik heb lang getwijfeld voor het posten van deze foto. Ik had verschillende opnames gemaakt, ook met personen. Echter geen enkele voldeed me echter qua compositie. Tenslotte moest ik kiezen tussen deze uitsnede of de volledige compositie met links nog meer water. Het werd dus deze. De foto werd niet verscherpd. Wat mij vooral aansprak was de rust in dat tafereel en dat wou ik ook proberen weer te geven.
Comment
Comment