Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veurne @ dusk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Veurne @ dusk

    Nikon D3, D2x, infrared D70s, FM2n , 20mm MF , 70-200 VR, 14-24 afs, etc...

  • #2
    Re: Veurne @ dusk

    Ik vermoed dat de foto heel wat beter is dan wat je hier laat zien.
    Er is teveel compressie toegepast waardoor het bestand nog maar 50KB groot is, dan krijg je nooit de fijne details, en er zijn ook jpeg-artefacts zichtbaar.


    Je kan best een andere versie posten, als je de foto tussen 200 en 300KB kan houden en 900 pixels breed, dan wordt ze veel beter.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Veurne @ dusk

      alle laatste uploads zijn compressie gewijs in de mist gegaan, reden onbekend. Blijkbaar kan dieje onnozele photobucket resizer ook de mist in gaan. Voorheen nooit problemen.
      Nikon D3, D2x, infrared D70s, FM2n , 20mm MF , 70-200 VR, 14-24 afs, etc...

      Comment


      • #4
        Re: Veurne @ dusk

        Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
        Ik vermoed dat de foto heel wat beter is dan wat je hier laat zien.
        Er is teveel compressie toegepast waardoor het bestand nog maar 50KB groot is, dan krijg je nooit de fijne details, en er zijn ook jpeg-artefacts zichtbaar.


        Je kan best een andere versie posten, als je de foto tussen 200 en 300KB kan houden en 900 pixels breed, dan wordt ze veel beter.
        ik volg hier volledig in mee , wel mooie hoek

        xiebu
        "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
        *BD1033BE*

        Comment

        Working...
        X