UPDATE
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kasteel van Ooidonk + UPDATE
Collapse
X
-
-
Re: Kasteel van Ooidonk
Zeer mooi ...zelf zou ik een heel deel beneden er af croppen (zelfs tot in het gras) en het kasteel links en rechts proberen recht te zetten.Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300
Comment
-
Knap Hans.
Ik vind de voorgrond net goed, er zit voldoende verscheidenheid in en de belichting is dik in orde. Vond het niet makkelijk die dag.
Ik vermoed dat we hier de volgende dagen nog een aantal platen gaan zien passeren van het kasteel (waarschijnlijk mezelf inclusief ). Mooie omgeving en prachtig kasteel.
Tot een volgende shooting day of happening.Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams
Comment
-
De volgende keer dan ga ik ook proberen ergens aan deel te nemen want zo wienig tijd gehad de laatste weken he.
De opname is niet slecht maar ook niet wow//De beneden kant zou ik zeker afdoen tot een halve cm onder het gras perk.
De auto die staat er ook een beetje ongelukkig en de BD leden..Tja die staan altijd in de weg
Het is gewoon een goede foto niet meer of minder..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtHans,een hele mooie plaat
xiebu"Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
*BD1033BE*
Comment
-
Comment