Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Door Gno bewerkt brugske

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Door Gno bewerkt brugske

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht

Mijn advies, efkes rustig de draadjes doorlezen en niet te snel conclusies trekken.
    Juist omdat ik dit gedaan had prikkelde het wat om te reageren op het getoonde

Comment

ja Pascal er is verschil
      o.t. zet de aanpassing onder de uw eigen naam op de topic in een reactie(kan de t.s. eventueel nog verwijderen)
      de t.s. en wij leren er toch wel van
      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frie01 Bekijk bericht
        ja Pascal er is verschil
        o.t. zet de aanpassing onder de uw eigen naam op de topic in een reactie(kan de t.s. eventueel nog verwijderen)
        de t.s. en wij leren er toch wel van
        Thats correct.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

wel,bij deze dan,

en de ts kan hem laten verwijderen,
          und der basis vom der basis ist "postgrund"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            "Das met iemand anders zijn pluimen gaan lopen.."
            " IK vraag aan 1 van hen kom eens wat RAWS halen en zie maar wat je er mee doet en geen tag onder de fotos."
            " Ik zo fier als een gieter een prachtige foto geplaatst met Oeh,s en ahhhh,sss.
            Wie gaat er dan met de eer lopen? "
            Nou maak je er wel een heel erg gekleurd ingevuld verhaal van hoor.
            Dat zijn nadrukkelijk jouw associaties en wijze van interpreteren. Jammer.

Je loopt pas met andermans veren als je net doet of je de uitvinder of maker ergens van bent en dat claimt. En dat is hier dus absoluut niet het geval.
            Hier is duidelijk in de header het gehele totstandkomingsproces omschreven met de reden waarom. En dus, ere wie ere toekomt.
            En het enige fiere dat hier wordt getoond is dat een gewone nette foto in vriendschap wordt bewerkt. En dat fenomeen vriendschap wordt hier daardoor mede getoond.
            Maar daar ga jij langs af, en je introduceerd zelfs een teneur in dit draadje dat er niet aanwezig was. En dat is echt jammer.

En nu zoals we hadden afgesproken on topic. !!
            Het origineel is een typische oude doos foto, (van een oude doos, al zeg ik het zelf ) die met moderne middelen gemaakt is, en vervolgens met nog modernere bewerking naar het heden is getransformeerd.
            En dat is een experiment op zich denk ik welke goed gelukt is te noemen.
            De gerestaureerde stenen in deze brug tonen zich nu als niet te voren en dat is wat deze brug ook maakt.
            De er achter staande brug is natuurlijk centraal gehouden, wat gewoon logisch is.
            En daardoor is de rest natuurlijk niet centraal met beide brughoofden.
            De rivier loopt hier immers in een bocht en het brughoofd rechts is door de daar liggende boten niet te zien en een rommeltje.
            Dus om daar een foto op aan te pakken, daar doe je mijns inziens de foto mee tekort en ga ik niet in mee. Maar het is wel een logische opmerking als je de situatie daar niet kent.

En dan tenslotten @ Gno.
            Helemaal te gek die bewerking,
            Als je hem nog efkes zou doortrekken lijkt het een in blauw gemaakte pentekening.
            Lekker laten staan.
            En over twee weken maken we een afspraak hiervoor.

Groeten maar weer, en vergeet niet, de foto's en de rest heel kort en zakelijk.
            Last edited by Irineas; 24 april 2009, 13:43.
            Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Irineas ik denk dat je mij verkeerd begrijpt en het spijt me dat ik je misschien op de tenen heb getrapt want dat is zeker niet mijn bedoeling;
              Ben altijd de eerste om te helepen waar ik kan maar blijkbaar valt het steeds verkeerd uit.
              Ik zal nog eens alles overlezen en kijken wat ik verkeerd geschreven heb want ik val je niet persoonlijk aan.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

rest heel kort en zakelijk
                Flickr één
                Flickr two

Comment

Na mijn vakantie eens alle reacties nog er eens op na gelezen.

Het doet me deugd dat mensen het klaarblijkelijk ook goed vinden als je hier samen zaken voor elkaar krijgt, èn daar ook eerlijk voor uit komen.

@ Schoonspikke.
                  Geen enkel probleem met uw reactie hoor.
                  Duidelijk wordt weer eens gemaakt dat je heel erg eenvoudig woorden anders kunt begrijpen aan wat je tot een ander schrijft, en aan wat je bedoelde te zeggen in een later stadium.
                  In dit geval is dat duidelijk in goede verhouding en zonder scheldpartijen gegaan.
                  En als dat zo kan, dan blijven we een heel goed forum houden zonder dat we allemaal op de tenen lopen en ieder tweede bericht een excuus aan een ander is of moet zijn.
                  Want dat moet ook weer niet hoeven.

Dus, iedereen, alles zeker gewaardeerd, net terug van vakantie en moet wat shots gaan bekijken op de pc.
                  Ik had er een kaartje of twee vol van.
                  Wel veel point en shoot vanwege de hernnering, het moment en de familie.
                  Maar ook een paar serieuze pogingen gewaagd hoor.
                  EN die komen hier vanzelf.
                  Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
                    Na mijn vakantie eens alle reacties nog er eens op na gelezen.

Het doet me deugd dat mensen het klaarblijkelijk ook goed vinden als je hier samen zaken voor elkaar krijgt, èn daar ook eerlijk voor uit komen.

@ Schoonspikke.
                    Geen enkel probleem met uw reactie hoor.
                    Duidelijk wordt weer eens gemaakt dat je heel erg eenvoudig woorden anders kunt begrijpen aan wat je tot een ander schrijft, en aan wat je bedoelde te zeggen in een later stadium.
                    In dit geval is dat duidelijk in goede verhouding en zonder scheldpartijen gegaan.
                    En als dat zo kan, dan blijven we een heel goed forum houden zonder dat we allemaal op de tenen lopen en ieder tweede bericht een excuus aan een ander is of moet zijn.
                    Want dat moet ook weer niet hoeven.

Dus, iedereen, alles zeker gewaardeerd, net terug van vakantie en moet wat shots gaan bekijken op de pc.
                    Ik had er een kaartje of twee vol van.
                    Wel veel point en shoot vanwege de hernnering, het moment en de familie.
                    Maar ook een paar serieuze pogingen gewaagd hoor.
                    EN die komen hier vanzelf.

No hard feelings
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                    X