![](http://fotomachi.zenfolio.com/img/v8/p336310776.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De toevalligheid van synchroniciteit
Collapse
X
-
De toevalligheid van synchroniciteit
:::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]::: -
-
Re: De toevalligheid van synchroniciteit
Ik had hier gisteren een stormloop van reacties op verwacht ... maar blijkbaar ga ik dan toch de eerste zijn.
Knappe foto ... er gebeuren dingen in dit beeld,én je hebt de architectuur vastgelegd zoals het hoort.
-
Een beeld waar ik lang naar gekeken heb.
Dit doet mij denken aan het weerhuisje van vroeger, een ludieke barometer.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Je blijft er wat langer naar kijken en ontdekt er steeds meer verhalen in.KnapJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
Ja kan er gerust twee afzonderlijke van maken. De arm bewegingen van de figuranten op het balkon en de afbeelding van de engel, super.
De herinnering aan grootmoeders weerhuisje is zeer leuk.
Goede waarneming.
Maar ik zou het niet bij architectuur gezet hebben.
De horizontale lijnen zitten goed maar aan die zuilen zit wat mis. De zuilen zijn een beetje tonvormig en dat zal wel zo bedoeld zijn door de ontwerper/bouwheer( en de tand des tijds heeft ook al zijn werk gedaan) maar door het feit dat je het volledige plaatje wou krijg je door je opstelling onderaan het meest lensvervorming.
Comment
-
Comment