Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oud kerkhof (HDR)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Oud kerkhof (HDR)

Allemaal bedankt voor de toffe reacties!

Oorspronkelijk geplaatst door Havezet Bekijk bericht
    Wel denk ik dat je nog een oude versie van BDSizer gebruikt, vooral zichtbaar in foto 2. Als dat klopt, download dan de nieuwe versie.
    http://forum.belgiumdigital.com/f21/...re-239519.html
    Waaraan zie jij dat?
    Ik heb eens een update gedaan, maar vond de kaders maar niks. Is dat te verhelpen?
    Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Erg mooi, vooral 1 en 2 zijn mijn favoriet!
      Canon EOS 450D
      Flickr
      Official Eurovision Song Contest photographer for European Broadcast Union

Comment

HDR omzetting is inderdaad mooi gedaan, , maar nu lijkt het oude kerkhof wel een klein
        beetje op een sprookjesbos.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door X-off Bekijk bericht
          Waaraan zie jij dat?
          Aan de manier waarop de resize heeft plaatsgevonden; je gebruikt Lanczos op een foto (je 2e foto) die niet echt geschikt is voor Lanczos. Dit zie je terug in de rastervorming op de foto als gevolg van het algoritme in combinatie met vele fijne lijntjes zoals de takken van de boom. In BDSizer3 is dit dus verholpen.

Ik heb eens een update gedaan, maar vond de kaders maar niks. Is dat te verhelpen?
          De kaders zijn hetzelfde als in versie 2. Hier gebruik je geen kader, en als dat je voorkeur heeft, zet die dan ook in V3 uit (het vinkje bij Frames "uit" klikken)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Havezet Bekijk bericht
            Aan de manier waarop de resize heeft plaatsgevonden; je gebruikt Lanczos op een foto (je 2e foto) die niet echt geschikt is voor Lanczos. Dit zie je terug in de rastervorming op de foto als gevolg van het algoritme in combinatie met vele fijne lijntjes zoals de takken van de boom. In BDSizer3 is dit dus verholpen.

De kaders zijn hetzelfde als in versie 2. Hier gebruik je geen kader, en als dat je voorkeur heeft, zet die dan ook in V3 uit (het vinkje bij Frames "uit" klikken)
            Amai! Dat jij dat gezien hebt...!

Ik had oorspronkelijk dat witte lijntje als kader en vond dat wel leuk (en dat vond ik niet terug in de nieuwe versie), maar de meerderheid hier viel daar steeds over.
            Nu heb ik het dus weggelaten, maar niet meer aan gedacht om de BDSizer te updaten.
            Zal er meteen werk van maken.
            Knap werk van jou trouwens, die BDSizer!
            Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

Comment

Ik heb er zelf pas van geproefd van die HDR.
              Ik heb nog veel te leren. Ik vind het 3 machtige plaatjes
              Nikonspul

Comment

Working...
              X