Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind het een dijk van een foto met een schitterend lijnenspel , maar spijtig van die 2 personen die erop staan... doeme toch.
Zonder hun aanwezigheid had de foto een meer abstracte uitstraling gekregen.
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Ik vind het ook een mooie en voor mij mogen die mensen erop blijven staan.
Die mijnheer helt wel sterk achterover. 't Is moeilijk controleren, maar ik denk dat 't zeetje leeg loopt.
Jos dit speelt hier nie veel rol denk ik zo..
De lijnen en het licht zijn de aandachtstrekker..En deze vind ik zeker geslaagd.
Verdoemme nu kijk ik daar weer de hele tijd hene..Zeg dat dan nie he?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Tja even gecontroleerd heren: zee loopt, gelukkig voor mij, niet leeg. Wel stond de man inderdaad een fractie achterover. Heb dit "mm-werk" even gecorrigeerd.
Door het lijnenspel van bouwwerk + schaduwen is het wel moeilijk om met het blote oog te zien wat "hozizontaal" en "vertikaal" is. Gelukkig is er nog zoiets als een "Hulplijn" in PS
Die personen zijn er heel bewust in gelaten om een idee van schaal te geven. Heb hier ook foto's zonder mensen liggen ...
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Ik was zaterdag naar Vlaanderen vakantieland aan het kijken, en had juist dezelfde foto in gedachten, ik moet er alleen eens geraken, de zee is niet mijn favoriete bestemming.
Dit terzijde een knappe foto en met mensen geeft juist een beetje schaal aan de foto en door hun zwarte kledij feitelijk een beetje silhoutte achtig
Keek me zot op die foto, dacht even wat is mis hiermee.
Eigenlijk niks omdat ie zo speciaal raar is ivm horizonten en perspectieven en andere heel rare dingen, straffe foto.
Lijfspreuk: 'k En zijn in 't geel nie t'akkord mee tgeen daa soms zegt, moir 'k zoen mej loiden dued sloin vuer au aune zegte loiden doen..." Naar Voltaire 1694-1778 doch vrij vertaald naar het Adegems.
Comment