Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik volg hierin, voor mij ook de sterkste van de 3.
Bij de eerste, weet ik het niet goed. Persoonlijk had ik misschien net het gedeelte van het raam waarvan je nu nog juist de hoeken meehebt, wat meer ruimte gegeven of ik had het van de andere kant geprobeerd zodat het afgebroken raam wat meer op de voorgrond was gekomen, door het gebruik van de breedhoek. Maar nogmaals, ik weet het niet goed met de foto.
Foto 3, vind ik wel mooi maar zegt me voor de rest niet veel.
Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."Ansel Adams
Ik woon zelf dicht in de buurt van deze fabriek, maar ik vraag me toch telkens af waar ik precies binnen moet komen.. .. straatkant waar ook boerenbond zit?.. en zeker mooie foto's dit, scherp, helder en brengen de sfeer goed over!
mooi , zijn dit HDR ? en hoeveel foto's gebruik je dan om deze resultaten te krijgen.
ik ben zelf aan het experimenteren met HDR maar het wil niet zo goed lukken.
mooi , zijn dit HDR ? en hoeveel foto's gebruik je dan om deze resultaten te krijgen.
ik ben zelf aan het experimenteren met HDR maar het wil niet zo goed lukken.
mvg
HDR ja, zonder overdreven tone-mapping, telkens 5 foto's
Comment