Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
haha ik ken het, daarom gaan ik ook altijd met 2. anders trek je gewoon geen fotos omdat je de hele tijd enge geluiden hoort.
Ook eens ooit geluiden gehoord beneden, ik bedacht me dat de auto niet op slot was, dus wij naar de auto gelopen en die op slot gedaan. dan rond het gebouw gelopen en zagen we twee mensen bewegen. Terug naar de auto en onze camera erin gelegd en ons statief klaargehouden als knuppel en stilletjes rondom het gebouw gegaan en naar binnen, ineens zag ik een flits, en toen was ik tevreden, het was dus ook een fotograaf met model.
Maar ik kan je wel vertellen dat je hart niet stilstaat op zo'n moment.
en in die gebouwen hoor je wel altijd geluiden, ookal zijn ze er niet.Wat wel een enorme kick geeft.
knappe foto's ook wel, ik kan er geen kiezen want ik vind ze alledrie eveknap!
Comment