Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wat ze hier nadien nog allemaal zouden durven op aanmerken... niks van aantrekken want deze mag direct in een kadertje aan de muur.
Machtig.
Die lucht lijkt wel 3D.
't zou me verwonderen dat hij zo uit het toestel is gekropen maar de nabewerking is super.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Wat ze hier nadien nog allemaal zouden durven op aanmerken... niks van aantrekken want deze mag direct in een kadertje aan de muur.
Machtig.
Die lucht lijkt wel 3D.
't zou me verwonderen dat hij zo uit het toestel is gekropen maar de nabewerking is super.
3d lucht= belichting van 30 sec en schuivende wolken bij een stevige zeewind
Machtig.
Die lucht lijkt wel 3D.
en ik wordt er mottig van zo goed is deze man man man
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Ik vind dit niks. Door de rook roze in te kleuren, leg je de nadruk op de bewerking en niet op de intrinsieke kwaliteit van de foto.
Jos, hier werd niets ingekleurd
nabewerking is hier slecht minimaal,
roze gloed is nog een naeffect van de zonsondergang en combinatie van de bedrijfsverlichting
ik post nog wel eens eentje vanuit de andere kant met de damp nog meer in beeld in het roze
Comment