Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie plaat door de reflecties in het water.
Misschien diafragma nog net iets kleiner voor meer scherptediepte (alhoewel dat nu ook al in orde lijkt te zijn).
Spijtig dat de voorgrond links zo donker is. Daarnaast lijken dit me minder de 'typisch' Brugse huisjes zoals de kleine huisjes die je achteraan kan zien.
Ik vind hem persoonlijk beter als je een beetje cropt:
- links de eerste 2 huizen weg, hebben minder persoonlijkheid, zodat de nadruk komt te liggen op de achterste pittoreske huisjes met hun reflecties in het water
- rechts misschien ook een klein stukje weg, zodat je nog net een stukje van het oranje dak ziet
Op deze manier krijg je een mooi beeld (in portretstand) van oude Brugse huisjes met hun reflecties en achteraan nog een mooi brugje.
Ik zet er wel bij, dit is zoals ik het zou doen, jouw foto mag er ook best wezen.
Ah, dit is het Brugge waar ik van hou.
Zeer mooie opname met mooie kleuren en die reflectie in het water is natuurlijk altijd schitterend, voegt als het ware een extra dimensie aan je foto toe.
Goed gedaan als jet mij vraagt
Nikon D700 en veel te duur glas "You will always miss 100% of the shots you don’t take" my flickr
Comment