Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Westminsterbridge
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Westminsterbridge
Oorspronkelijk geplaatst door Brugje Bekijk berichtMooi,bijna een schilderijtje
een heel mooie hoorGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Merci mensen, Peter je hebt gelijk, ik heb hem ietsje rechter gezet.
Comment
-
-
Een typisch prentkaart-foto, maar daarom niet minder mooi...."Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment
-
Ben ik dan de enige die deze foto niet goed vind ? De torens van de houses of parliament welke uit de brug komen storen me . Ze horen er niet thuis. Ofwel een (veel) hoger standpunt kiezen, zodat men als het ware op de brug kijkt en de gebouwen erachter beter ziet. Ofwel een heel laag standpunt zodat de torens niet meer zichtbaar zijn, uitgezonderd de klokketoren van de BigBen. Nu is het niet meer dan één van die duizend kiekjes welke dagelijks vanop de thames kade gemaakt worden.
@Christianne: mijn excuses voor mijn mening, maar je moet niet alles geloven wat er op BD gezegd wordt.
Comment
-
Merci voor alle reacties
Geen excuses nodig Beeldmaker, een beetje commentaar is goed voor me, houdt me scherp,
wat de BDers betreft, bedoelde je dit:
Link
[Mod]
Foto van je achter een linkje gezet.
Soeki Wan
Ook een stukje Londen, Speakerscorner, Hyde ParkLast edited by Soeki Wan; 18 januari 2009, 20:26.
Comment
Comment