Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Westminsterbridge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Westminsterbridge

    Haha, grappige foto. Het is en blijft het internet, maar de meeste opmerkingen moeten wel met een korreltje zout genomen worden. Vooral diegene zonder verdere argumenten of uitleg, met enkel kreten als "prachtig! Mooi! Vreselijk!" schiet je niks op.


    Ik ben het dan ook echter met Beeldmaker eens. De foto is naar mijn mening van een iets te laag standpunt genomen, tenzij je de kakgroene brug en het bruine water zo mooi vindt natuurlijk. Kleur van de lucht ziet ook een beetje raar uit, het blauwe neigt te veel naar het paarse.


    Cheers!
    Canon EOS 5D | Sigma 50 1.4 | 17-40L | 135L
    Visit my Flickr

    Comment


    • #17
      Re: Westminsterbridge

      Oorspronkelijk geplaatst door royv Bekijk bericht
      Haha, grappige foto. Het is en blijft het internet, maar de meeste opmerkingen moeten wel met een korreltje zout genomen worden. Vooral diegene zonder verdere argumenten of uitleg, met enkel kreten als "prachtig! Mooi! Vreselijk!" schiet je niks op.


      Ik ben het dan ook echter met Beeldmaker eens. De foto is naar mijn mening van een iets te laag standpunt genomen, tenzij je de kakgroene brug en het bruine water zo mooi vindt natuurlijk. Kleur van de lucht ziet ook een beetje raar uit, het blauwe neigt te veel naar het paarse.


      Cheers!


      Maar,om eens effe een dissident meninkje te berde te brengen : ten eerste ziet het er door de bewerking helemaal niet uit als de typische toeristenkaart,eerder onwerkelijk,sprookjesachtig.Op deze manier afgebeeld zal je ze nooit ofte nooit in een kiosk kunnen kopen.En het paars van de lucht is mooi complementair met de 'kak" van de brug en het water.


      Walter
      Last edited by Phororhacos; 20 januari 2009, 13:50. Reden: tikfout
      D850

      Comment


      • #18
        Re: Westminsterbridge

        Oorspronkelijk geplaatst door royv Bekijk bericht
        Haha, grappige foto. Het is en blijft het internet, maar de meeste opmerkingen moeten wel met een korreltje zout genomen worden. Vooral diegene zonder verdere argumenten of uitleg, met enkel kreten als "prachtig! Mooi! Vreselijk!" schiet je niks op.


        Ik ben het dan ook echter met Beeldmaker eens. De foto is naar mijn mening van een iets te laag standpunt genomen, tenzij je de kakgroene brug en het bruine water zo mooi vindt natuurlijk. Kleur van de lucht ziet ook een beetje raar uit, het blauwe neigt te veel naar het paarse.


        Cheers!
        Het is uw volle recht om uw mening te geven maar respecteer ook iemand anders zijn mening.
        Het is ook mijn volle recht om de foto mooi te vinden, smaken verschillen nu eenmaal.
        En ja, ik vind de kakgroene brug mooi!
        Waarom zou de TS mijn mening met een korreltje zout moeten nemen?
        Groetjes Hendrika

        Comment


        • #19
          Re: Westminsterbridge

          De compositie is mooi gedaan, maar toch zou ik tot het gele paaltje croppen.

          Deze foto leent zich verder uitermate om aan de hand van een tweede exemplaar al die toeristen te verwijderen Toeristen horen weliswaar bij London, maar toch....
          α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
          Flickr____No place to be

          Comment

          Working...
          X