Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Vind vooral de eerste een hele mooie van het Zand (Zowat de enige mogelijkheid om er
foto's te maken zonder dat er te veel volk voor de voet loopt, is nu. Januari en de koude.)
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ik weet het niet bij deze foto's.... Ben zelf liefhebber van tonemapping, tonal contrasting ect, als dit het beeld kan versterken. Maar dat beeld, ... de compositie ... mis ik in beide foto's. Er is geen echte blikvanger in de opnames , geen echt onderwerp.
jammer, want de techniek is er.
"beeldmaker", als het een troost mag zijn: 100% akkoord!
Technisch goed gedaan maar daardoor grijpen ze me nog niet naar de keel zoals zeer veel ander werk van "wanka tanka" op dit forum.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
symmetrie was beter geweest, maar dan waren links een deel van de vlaggestokken of rechts het parkeergebouwtje verdwenen en dat zijn nu juist pluspunten aan die foto.
'k Vind ze overigens alletwee mooie foto's ... 'k kom af en toe op 't Zand en 'k vind deze beelden prachtige weergaves van dit centrumplein
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Comment