Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Troost u, ik heb er nog gepost waarop er nooit reactie is gekomen (zo slecht ).
Ik moet eerlijk zeggen dat hij me niet veel doet en dat ben ik niet gewoon van jou.
Dat boompje staat daar een beetje ongelukkig. Meestal tot altijd zijn jouw compo's
geweldig maar deze valt uit de toon.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
Thx plato, het is een tijdje geleden dat ik nog gefotografeerd heb , 'k zal er weer wat moeten inkomen,ik moet zelfs mijn weg terug zoeken in photoshop...
Toegegeven, zelf vind ik het ook geen topper maar ik wou nog eens wat posten voor de fun
Mvg. Renzowoef Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset
Hoi Renzowoef. Long time no see ! Eerlijk gezegd...ik ben VEEEEL betere foto's van je gewend. De architectuur van dit gebouw is niet echt spannend, de lucht is deels uitgebrand, en de voorgrond veel te druk.
Reeds meerder malen gezegd dat de boom op een ongelukkige plaats in de compo staat.
Verder(het zal ook wel koud geweest zijn) geeft deze foto een heel koele indruk.
Dacht eerder aan een crematorium dan aan "een winkeltje in het bos".
Het licht zit allesinds goed.
Comment