Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dit is niet alleen iets, dit iets vind ik een hele goede inkomer.
Mooie en goede compo en een hele goede uitlichting.
Toon gerust wat meer. Per draadje 3 foto's.
En indien de discussie er toe leid, kun je extra gerelateerde foto's of gewijzigde bewerkingen tonen.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Ik ben het eens met Irineas.
Als senior member zal je wel het reilen en zeilen van 't forum kennen veronderstel ik...
But anyway: mooie binnenkomer in de rayon Architectuur! Prachtig uitgelicht, mooi in beeld gebracht; een schitterend geheel.
Grtz,
Palladio
You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Sorry, heb met mijn titelkeuze (vind dit altijd moeilijk) voor verwarring gezorgd het is inderdaad niet mijn eerste maar wel mijn eerste in Architectuur
Ik vergeet soms dat de rest niet altijd gelezen wordt.
Sorry, heb met mijn titelkeuze (vind dit altijd moeilijk) voor verwarring gezorgd het is inderdaad niet mijn eerste maar wel mijn eerste in Architectuur
Ik vergeet soms dat de rest niet altijd gelezen wordt.
Bedankt alvast voor de positieve reactie's
Mijn fout maar het klopt wel wat je zegt.
Ik kijk fotokes en beoordeel die.
Later zie ik meestal wel wie de maker was.
Maar je bent een goed fotografe hoor, chapeau.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Ik volg Palladio in het feit dat dit een Architectuurfoto met grote A is...
Heel mooi hoor!
Prachtige compo.
Ik zie wel een klein paars lijntje als gevolg van kleurcompressie verschijnen langs die onderste rij beton (?), of zie ik dat verkeerd?
Maar ik geef zeker toe, dat dat al vergezocht is hoor
Comment