Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Via deze foto wens ik iedereen een gezond en vreugdevol 2009.
Vele prachtige foto's voor iedereen en dat de prijzen van ons geliefd materiaal blijven dalen. devid
Via deze foto wens ik iedereen een gezond en vreugdevol 2009.
Vele prachtige foto's voor iedereen en dat de prijzen van ons geliefd materiaal blijven dalen. devid
Hartelijk dank.Ook mijn beste wensen voor een voorspoedig en gezond 2009!
Velen hier beknd van hun werken hier getoond.
Allen een zeer gezond voorspoedig en fotgenek nieuw jaar.
Dat we elkaar hier nog maar vaak op een gezonde wijze tegen mogen komen aangaande onze tijdloze en zich van crediet en regeringscrisissen niets aantrekkende en alles omvattende hobby.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment