Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De verscheidenheid van ramen/vensters fascineert mij wel, wanneer ik door één of ander dorpje dwaal. Hier weer zo'n voorbeeld dat dadelijk in 't oog viel. of
Laat maar horen...
"Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
prima shot.
wel even geGooglet op Rattan, had ik beter niet kunnen doen!!
grt,bouk.
Bouk je zal uitgekomen zijn zeker op "Rotten" of ??? Dat is en site waar je beter niet op kijkt..Afschuwelijk.
wat de foto betreft moet ik zeggen dat ik het wel iets vind. Ramen vind ik ook altijd wel speciaal en vooral wat er zich achter bevind..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Bouk je zal uitgekomen zijn zeker op "Rotten" of ??? Dat is en site waar je beter niet op kijkt..Afschuwelijk.
wat de foto betreft moet ik zeggen dat ik het wel iets vind. Ramen vind ik ook altijd wel speciaal en vooral wat er zich achter bevind..
nou...ging er eigenlijk vanuit, (gezien de spullen in de etalage) dat ik Rotan zou tegenkomen.
grt,bouk.
Er zijn enkele donkere (letterlijk donkere) details van de kamer achter dat raam zichtbaar, en dat maakt mij als kijker een beetje nieuwsgierig.
Voor mij is het dus een geslaagd plaatje ... .
Comment