Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ikke, tot wanneer ik men hoofd naar beneden buig om naar het einde van de brug te kijken, dan worden de sporen donker naar het einde toe en de lucht ook, dan heb ik geen zin meer om over te steken knappe bewerking
Awel, ikke nie. De sfeer van het plaatje geeft me niet veel moed (ben al zo'n angsthaas !). Volgens mij houdt aan 't eind van de brug de wereld op te bestaan. Brrrr
Knap die sfeer weergegeven in die foto, maar ook goeie diepte ondanks het hoge standpunt.
Marleen
Wat ik hier leuk aan vind is dat het verste punt dat je kan zien daadwerkelijk het spoor is en niet een anoniem stukje landschap.
Mooie foto en dito bewerking.
Grtz,
Palladio
You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
IK heb hier een dubbel gevoel over, net als bij vele postings hier. Als afbeelding vind ik dit top, prachtig, al wat je wil.
Maar... ik ben nog van de ouwe stempel en als foto vind ik dit niets. Als ik dit als foto beschouw vind ik de bewerking ver over de grens.
Maar zoals reeds gezegd, ik ben nog van de ouwe, analoge stempel met de mening dat je de huidig beschikbare software enkel voor die correcties gebruikt die je vroeger ook in de DOKA toepaste.
Maar nogmaals, als afbeelding : TOP.
Ik hoop dat je dit antwoord niet te persoonlijk opvat, het is geen beoordeling van de fotograaf, enkel van de hier getoonde foto.
Vele groeten,
geert
IK heb hier een dubbel gevoel over, net als bij vele postings hier. Als afbeelding vind ik dit top, prachtig, al wat je wil.
Maar... ik ben nog van de ouwe stempel en als foto vind ik dit niets. Als ik dit als foto beschouw vind ik de bewerking ver over de grens.
Maar zoals reeds gezegd, ik ben nog van de ouwe, analoge stempel met de mening dat je de huidig beschikbare software enkel voor die correcties gebruikt die je vroeger ook in de DOKA toepaste.
Maar nogmaals, als afbeelding : TOP.
Ik hoop dat je dit antwoord niet te persoonlijk opvat, het is geen beoordeling van de fotograaf, enkel van de hier getoonde foto.
Vele groeten,
geert
Het is je volste recht hier een eigen mening over te hebben.
Ik doe dit soort 'overkill' ook niet vaak, maar dit plaatje leende zich daar perfect toe in mijn ogen.
Bedankt voor je reactie, net als alle andere positieve reacties trouwens.
Hartelijk dank!
Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.
Zeer sterke compositie met dito nabewerking.
HDR is meestal niet mijn ding maar hier vind ik het resultaat subliem en hoop dat het door mods opgemerkt wordt als Hof-kandidaat.
Comment