Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

San Miguel de Allende

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: San Miguel de Allende

    Dank je wel heren, voor mij is de kleurenversie ook mijn favoriet, maar ik heb eens gezien of er ook de andere kant me op gegaan kon worden. Ik ben er sterk over aan het denken om de kleurenversie in het het groot te laten afprinten en deze een plek in onze woonst te geven, ik denk dat mijn vrouw dit wel zou waarderen om iets visueels te hebben van haar vaderland.
    Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
    Website : http://runaque.deviantart.com/

    Comment


    • #17
      Re: San Miguel de Allende

      Oorspronkelijk geplaatst door Runaque Bekijk bericht
      Dank je wel.

      Ik heb eerder deze middag een zwart wit bewerking gepost, ik weet niet of deze ook in de smaak valt?

      Kijk eens in mijn handtekening dan weet je dadelijk mijn antwoord..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #18
        Re: San Miguel de Allende

        Eerste is mooi qua kleuren en compositie (Al zou ik graag het origineel eens zien.) Bij
        de 2-de lijkt het allemaal wat te dramatisch en dicht te lopen...

        Comment


        • #19
          Re: San Miguel de Allende

          Ik ga resoluut voor de kleurenversie (bij Mexico horen nu éénmaal kleurtjes, vind ik) - Draden zou ik toch liever weghalen
          Canikon 40D - D200, D300

          Comment


          • #20
            Re: San Miguel de Allende

            Leuk om nog nieuwe en positieve reacties te lezen, doet me enorm veel plezier.
            Op vraag van doudeke post ik eventjes ook de originele foto, hier zijn enkel de belichting en de levels wat bijgewerkt.

            Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
            Website : http://runaque.deviantart.com/

            Comment

            Working...
            X