Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eerste vind ik heel knap, eigenlijk abstract.
Bij de tweede vind ik het blauwe gedeelte te overheersend.
Derde vind ik als compo niet zo geslaagd. Ofwel het trottoir erbij ofwel een uitsnede van de brandtrappen, maar dan meer in detail.
Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit
met de eerste foto neem je me bij mijn zwakke plek ... het Guggenheim is écht architectuur van de bovenste plank ... knappe foto
de tweede vind ik het een beetje een ongelukkiglijke verdeling tussen beide vlakken, wat minder blauw en wat meer van de rest ... maar die stalen profielen maken het wat moeilijk
bij de derde zou ik meer naar links zijn gegaan om de foto te nemen ...
maar alle foto's hebben zeker wel iets, en meer dan dat ook
De eerste, een mooi lijnenspel in symetrie. De tweede gewaagd, contrasterend en heeft toch wel iets. Al getuigd de muur niet van goede smaak maar jij hebt het alleen maar vastgelegd.
Voor de derde zou ik ook gaan voor enkel de gevel met de drie trappen. Eigenlijk wel drie intressante foto’s
Comment